Dr. Kürşat Gül

Ozonterapist, Anesteziyoloji ve Reanimasyon

13.08.1976 yılında Malatya’da doğdu. İlk-orta ve lise eğitimini Malatya’da tamamladıktan sonra 1995 yılında girdiği üniversite sınavında İnönü Üniversitesi TIP Fakültesi’ni (ing) kazandı. 7 yıllık eğitimin ardından 2002 yılında ilk görev yeri olan Yozgat ili Sarıkaya ilçesi, Babayağmur Sağlık Ocağı’na atandı. 2004 yılında Fırat Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Anesteziyoloji ve Reanimasyon bölümünde uzmanlık eğitimine başladı. Genel Anestezi-Rejyonal Anestezi ve Yoğun Bakım Eğitimi aldı. İhtisası sırasında ayaktan ve yatan hastaların takip ve tedavi edildiği, o yıllarda bölgede tek olan Algoloji Kliniğinde, Türkiye’nin ilk Algoloji hocalarından Prof. Dr. Selami Ateş Önal’ın nezaretinde 1 yıl süre ile asistan doktor olarak çalıştı ve Algolojik hastalar üzerinde tez çalışmalarını tamamladıktan sonra 2008 yılında uzman hekim oldu. Mecburi Hizmetini yapmak üzere 2008 yılında Bingöl Devlet Hastanesi’ne atandı burada Algoloji polikliniği ve servisini kurarak ayaktan ve yatan hastaların medikal-girişimsel ağrı tedavilerini yürüttüğü sırada 2009 yılında İstanbul’da düzenlenen Türkiye Uluslararası 1. Ozon Kongresi’ne katıldı. Dünyaya ozon tedavisini tanıtan, bu alanda sayısız bilimsel makale ve kitap yazan Dr. Velio Bocci ile tanıştıktan sonra ozon ile ilgili çalışmalarını yoğunlaştırdı ve eğitimlerini tamamlayarak muayenehane açmak suretiyle girişimsel ozon tedavilerini uygulamaya başladı. Türkiye’de ilk sayılacak görüntü eşliğinde nokta atışı bel-boyun fıtığı ozon uygulamalarını yaptı. Mecburi hizmeti bitince kamudan ayrıldı ve 2010 yılında İstanbul’a gelerek Türkiye’de Ozon Center ailesine katıldı, Acıbadem ve Ataşehir şubelerini kurdu. Ozon tedavisi ile ilgili kongre-kurs ve seminer çalışmalarında eğitmen ve konuşmacı olarak görev aldı. 2012 yılında Bezmialem Üniversitesi Anesteziyoloji ve RA bölümüne, Algoloji’den sorumlu Yrd. Doç. Dr olarak atandı. 2018 yılına kadar başta kas-iskelet sistemine ait kronik ağrılar, geçmeyen baş ağrıları, kanser ağrıları, nöropatik ağrılar olmak üzere tüm ağrılı hastalıkların takip ve tedavisini yürüttü. Üniversite bünyesindeki Palyatif Bakım Servisinin kuruluşu ve palyatif bakım hastalarının takip-tedavisinde Algoloji’den sorumlu öğretim üyesi olarak görev aldı. ‘Eğiticinin Eğitimi Formasyonu’nu aldı. Üniversitedeki bilimsel kongre-sempozyum-seminer çalışmalarında düzenleyici ve konuşmacı olarak görev aldı. Türkiye Anesteziyoloji ve Reanimasyon Derneği Ağrı Bilimsel Kurul’unda yer aldı. Ayrıca Asistan Dr. eğitimi-tez danışmanlığı çalışmalarının yanısıra, tıp fakültesi öğrencilerine Algoloji dersleri verdi. 2018 yılında Bezmialem Üniversitesi’nden ayrılarak Almanya’ya gitti ve Park-Klinik Manhagen Hastanesi’nde iki yıl süre ile Anesteziyoloji-Algoloji bölümünde ağrı, genel-rejyonal anestezi, postoperatif ağrı ünitelerinde çalıştı. Almanya’da iken alman sağlık sistemini, alman toplumu ve kültürünü yakından inceleme fırsatı buldu, ‘Mesleki Almanca Dil Sınavı’nı kazandı ve Alman Tıp Doktorluğu Denkliği’ni aldı. 2021 yılı temmuz ayında Türkiye’ye dönen, Dr. Kürşat Gül ileri seviyede almanca ve ingilizce bilmektedir, evli, üç çocuk babasıdır.

Lotus Nişantaşı’nda özel muayenehanesinde hastalarını tedavi etmeye devam etmektedir.

Dr. Kürşat Gül - Ozonterapist, Anesteziyoloji ve Reanimasyon